Kdo má k dispozici soukromý penzion a může nabídnout ubytovací služby v zajímavém a turisticky atraktivním regionu, má sice velké štěstí a mohli bychom takovému jedinci v dobrém slova smyslu závidět, ovšem to také obnáší spoustu práce. Musíte se o své hosty postarat, musíte dbát o čistotu a pořádek v domě a musíte zajistit i jeho údržbu po technické stránce. Na co se ovšem u některých ubytovatelů zapomíná, nebo se tomu nevěnuje patřičná pozornost, je propagace. Velmi mnoho soukromých ubytovacích zařízení sází na hromadné servery, kde se nachází pro jednu lokalitu, například pro Jizerské hory, padesát až sto ubytovacích míst. Každé z nich má jen omezené možnosti propagovat své služby na úrovni, a zájemci o rekreaci si pak nemají z čeho vybrat a mnohdy si volí ubytování náhodně nebo jen na základě porovnání ceníků.
Vlastníte-li soukromý penzion a chcete-li ve svém podnikání uspět, měli byste mít svůj vlastní web s prezentací, která zaujme na první pohled. Velice vhodné je na titulní stranu zařadit poutavé video nasnímané z dronu, zvláště pokud se váš objekt nachází na zajímavém místě s hezkým výhledem a krásnou přírodou v blízkém okolí.
Namísto fotografií byste mohli nabídnout komplexnější pohled na vnitřní vybavení i na exteriér domu pomocí Panoramy Google maps, tímto způsobem si každý zájemce důkladně prohlédne celý objekt a v zásadě mu nic neunikne. Toto je výhodné i v tom, že objednávka ubytování probíhá na jistotu, zákazník ví, na čem je, a nekupuje zajíce v pytli. Po příjezdu na dané místo pak nepřichází zklamání, ale pouhé potvrzení toho, co je již známi z virtuální prezentace, a tak již nic nebrání v tom, ubytovat se uvnitř, dopřát si skvělou večeři dle jídelního menu a jít se projít po okolí a plánovat na další den zajímavý program, ať už se jedná o jakékoli roční období.