Víte, co je jednou z největších překážek v internetovém prodeji? Kvalita produktových fotografií. Sami se o tom snadno přesvědčíte, pokud budete shánět nějaké výrobky po Internetu. Například chcete koupit tapety do dětského pokoje a jeden typ vás velmi zaujme, ale tapeta bude vyfotografovaná tak mizerně, že začnete hledat další obchod, kde by měli stejnou tapetu s lepším vyobrazením. Nákup zboží na Internetu totiž vyžaduje hlavně velmi kvalitní fotky, které nahrazují osobní prohlídku, jinými slovy, když si jdete koupit tapetu do kamenného obchodu, vezmete ji do ruky a prohlédnete si ji zblízka, ale na e-shopu si ji do ruky vzít nemůžete.
Tento fenomén internetového prodeje si ale bohužel většina majitelů e-shopů vůbec neuvědomuje, anebo se snaží ušetřit na nákladech, případně je jim to jedno. S tímto přístupem ale daleko nedojdete, a to se týká jakéhokoli zboží. Dokonce i realit. Jen si představte, že chcete koupit rodinný dům a realitní makléř vám na webových stránkách nabídne pět fotek – celkový pohled zpředu, obývák, schodiště, koupelnu a kuchyň. Všechny fotky v malém rozlišení, takže když si je zvětšíte na plochu celého 27 palcového monitoru, bude to rozmazané, jako když vám oční optik prodal omylem jiné brýle. Hrůza!
A pak si představte, že stejný objekt bude prodávat někdo zkušený a moudrý. Věnuje více pozornosti tomu podstatnému a nabídne vám těch fotek alespoň padesát, a všechny ve vysokém rozlišení a se záběry na detaily. Anebo k fotkám přiloží ještě matterport, tedy virtuální prohlídku domu jak zevnitř, tak i zvenčí. S virtuální prohlídkou je to naprosto dokonalé, protože se tím napodobuje situace, kdy se nacházíte přímo na místě prodávané nemovitosti a můžete tudíž i ze svého domova perfektně posoudit, zda se vám dům líbí, nebo se vám nelíbí. Virtuální prohlídky tím pádem šetří čas makléřům i klientům, protože mnohdy odpadají zdlouhavé a někdy i zcela zbytečné fyzické prohlídky.