Odvětví reklamy je někdy popisováno jako vcelku nezajímavá či dokonce zbytečná činnost, ale je to jediný způsob, jak dát lidem na vědomí, že existuje něco nového, co by jim mohlo přinést radost a uspokojení. Forem reklamy existuje celá řada, ale ty nejúčinnější jsou vždy nevynucené. Jestliže budete v televizi neustále opakovat „do zblbnutí“ stále tentýž videoklip, lidé jej začnou ignorovat, a možná, že i dotyčný výrobek vůbec nekoupí, protože jim bude touto reklamou spíše znechucen.
Nejúspěšnější reklamy jsou ty, které si lidé buď vyhledávají sami, například skrze vyhledávače zboží na Internetu, kde figuruje placená PPC reklama, anebo reklama nenápadná, ve formě potisku na textilu. Potisk textilu je však ještě rafinovanější v tom, že lidi kolem vás zajímá, co nosíte na sobě, pozorují vás, a jestliže je nějaké oblečení zaujme, chtějí jej mít také. V tomto směru je potisk na tričku, mikině, bundě či batohu skutečně velmi účinný, a je-li reklamní sdělení poutavé a zajímavé, dobře splní svůj původně zamýšlený účel.
Svou platnou roli tu hraje i reklamní čepice https://promotextile.cz/cs/9-cepice – kšiltovka. Ta je navíc v úrovni očí a zajímavý potisk zaujme v podstatě kohokoli, jen vědět, co si na čepici natisknout.
Krátký a vtipný text – na kšiltovce sice není moc místa pro velkoplošný potisk, ale pokud si zvolíte vhodný krátký slogan, například citát, zajímavou hlášku z filmu, a doplníte ji vaším příběhem, názvem výrobku nebo poskytované služby, může to perfektně zapůsobit v podstatě na každého. Lidé jsou velmi zvídaví a zajímavé náměty, postřehy a životní příběhy si rádi čtou a sledují. Docela obyčejná čepice za pár korun pak může přinést firmě obrovské zisky, vše jen záleží na vaší šikovnosti a nápaditosti.
Barva kšiltovky – zapomeňte na černou a šedou, toto už dávno vyšlo z módy a lidé kolem vás nejsou zvědaví na ponuré barvy, rozveselte jejich mysl třeba žlutou nebo růžovou, a k tomu potiskem v kontrastní barvě, například ke žluté modrou, k růžové zelenou. Uvidíte, že to zabere.